Subject: FW: Päring Jõelähtme liiklussõlme ja Mõisa tee silla kohta
From: "Kaido Klaamas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 12:37:08 +0300

Tere

Seoses Kostiveres (Jõelähtme vald) kavandatava elamuarendusega soovime
saada täiendavat teavet.

Oleme tellinud liiklusmahu prognoosi ja hinnangu, mille kohaselt antud
liiklusmahu kasv ei eelda olulisi muudatusi kohalikes teede- ja
tänavavõrkudes.

Kohalikelt elanikelt ja põllumeestelt on siiski laekunud küsimusi
Kostivere alevikus asuva Mõisa tee silla kohta. Palume täpsustada, kas
tehniliselt oleks võimalik antud silda laiendada või rekonstrueerida
selliselt, et see muutuks kahesuunaliseks.

Samuti palume teada anda, kas Transpordiametil on antud elamuarenduse osas
täiendavaid märkusi või ettepanekuid.

Ootame Teie vastust ja täname ette koostöö eest.

Lugupidamisega

Kaido Klaamas | Elteks Group OÜ

Tiigi 24, Jüri, Harjumaa 75301

Mob.: +372 51 15 159

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Kaie Kruusmaa <[email-masked]>
Sent: Friday, June 20, 2025 12:58 PM
To: Kaido Klaamas <[email-masked]>
Subject: RE: Päring Jõelähtme liiklussõlme ja Mõisa tee silla kohta

Tere

Vastuseks Teie küsimustele:

1.	Teehoiu suuremad ehitusobjektid ja nende rahastamine määratakse
Vabariigi Valitsuses kinnitatud teehoiukavas. Täna kehtivas riigiteede
teehoiukavas 2024-2027 aastateks ei ole selle teelõigu arendamise
tegevusteks raha ette nähtud. Arvestades teehoiu prioriteetide muutumist
ja rahastuse vähendamist viimastel aastatel on tänaseks selge, et
Transpordiamet ei alusta lähiaastatel selle teelõiguga seotud
projekteerimistegevusi, mis oleks eelduseks ehitusaasta määramisel. Me ei
oska täna öelda, millal alustatakse tee ehitust antud lõigus.

Transpordiameti tellimusel on koostatud Maardu-Jägala lõigule eelprojekt.
Trassiskeem, kus on näha põhimõtteline lahendus, on leitav lingilt:
<https://pilv.transpordiamet.ee/s/o6ZD8CfSLnyk7sY>
https://pilv.transpordiamet.ee/s/o6ZD8CfSLnyk7sY

2.	Riigiteel 11103 paikneva Kostivere silla rekonstrueerimist ei ole
teehoiukavas lähiaastatel ette nähtud.

Kuna Teie küsimuses on viide kavandatavale elamuarendusele, siis sellega
seotud küsimustega tegeleb Transpordiametis kooskõlastuste üksus. Kui Teil
on teada täpsemad kavatsused arendusega seotult, siis need saate saata
eraldi taotlusena  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] ning Teiega võetakse ühendust.

Lugupidamisega

Kaie Kruusmaa

Juhataja

Projekteerimise üksus

58 805 076

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Transpordiamet

From: Kaido Klaamas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, June 6, 2025 10:45 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Päring Jõelähtme liiklussõlme ja Mõisa tee silla kohta

Tere

Seoses Kostiveres (Jõelähtme vald) kavandatava elamuarendusega vajaksime
täiendavat infot:

1.	Milline on ajakava Jõelähtme liiklussõlme (Jõelähtme–Kostivere tee
ja Tallinna–Narva maantee ristmik) ehituseks? Kas oleks võimalik saada
ligipääsu nimetatud liiklussõlme eskiisile või projektmaterjalidele?
2.	Kas on võimalik laiendada (rekonstrueerida) Kostivere alevikus
asuvat Mõisa tee silda selliselt, et see muutuks kahesuunaliseks?

Ootame Teie vastust ja täname ette koostöö eest.

Lugupidamisega

Kaido Klaamas | Elteks Group OÜ

Tiigi 24, Jüri, Harjumaa 75301

Mob.: +372 51 15 159

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]